ממשלת חירום: סיעת ישראל ביתנו תצטרף לממשלה

איתי גדסי 1 Comment on ממשלת חירום: סיעת ישראל ביתנו תצטרף לממשלה

הליכוד: ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את יו״ר ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן להצטרף מיידית לקבינט המדיני-ביטחוני וכן לצרף שר נוסף לממשלה מטעם סיעתו. ח״כ ליברמן הסכים להזמנתו וראש הממשלה נתניהו בירך על הצטרפותו. לאחר הצטרפות ליברמן לממשלה: 82 חכי"ם בקואליציה המרכיבה את ממשלת החירום

נתניהו וליברמן (תמונת ארכיון) צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הודעת השר בני גנץ בשבוע שעבר על הצטרפותו לממשלת החירום בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הערב מודיעה סיעת הליכוד כי הזמינה את ח"כ אביגדור ליברמן וסיעתו 'ישראל ביתנו' להצטרף לממשלה. ליברמן הסכים ויושבע כשר בימים הקרובים.

על פי הפרסומים, ח"כ דרעי והשר לוין לחצו על נתניהו להכניס את ליברמן לממשלה. פרסום נוסף דיווח כי ח"כ דרעי אף שוחח בעצמו עם השר המיועד ליברמן, זאת לאחר נתק מוחלט של יותר משנה ביניהם.

בימים האחרונים אמר ליברמן כי יסכים להצטרף לממשלת החירום רק בתנאי שראש הממשלה יתחייב פומבית שמטרת המלחמה היא חיסול שלטון החמאס.

ליברמן יצטרף לקבינט הרגיל, לא המצומצם. ההשבעה שלו צפויה עד שני, אבל כבר לפני כן הוא צפוי להגיע לדיונים

במערכת הפוליטית בירכו על ההודעה.

השר וח"כ גנץ: "מברך על צירופו של יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לממשלה. יחד ננצח".

שר העלייה והקליטה ח"כ אופיר סופר: "מברך את יו״ר ישראל ביתנו, חה״כ ‎ליברמן על כניסתו לממשלת החירום הלאומית. ביחד אנחנו נחושים, וביחד אנחנו מנצחים".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "אני מברך על הצטרפותם של חברי ישראל ביתנו לממשלת החירום ועל כניסתו של אביגדור ליברמן לקבינט. יחד נשמיד את חמאס-דעאש ונסיר את האיומים הביטחוניים מעל ישראל. רק באחדות ננצח".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מברך את ח"כ אביגדור ליברמן על הצטרפותו לממשלת החירום. כולנו יחד במטרה להשמיד את החמאס".

נמשכים עדיין הלחצים הכבדים  על יש עתיד להצטרף לממשלת החירום, ברקע כדאי לשים לב שבמידה ולפיד אכן יצטרף לממשלה, הרי שלכאורה מנסור עבאס יכהן כיו"ר האופוזיציה, על כל המשתמע, כולל קבלת עדכונים ביטחוניים מראש הממשלה.



1 תגובות

מיין תגובות